
Štartovací web
Veľmi jednoduchá prezentačná webstránka s vopred stanoveným dizajnom a bez zložitejších nadstavieb. Rozsahovo ide spravidla o single-page web, prípadne s 1-3 podstránkami.
Pôjde o jednoduchý prezentačný štartovací web so základným dizajnom, komplexnú webstránku s dizajnom a funkciami pripravenými na mieru, alebo potrebujete internetový obchod?
Veľmi jednoduchá prezentačná webstránka s vopred stanoveným dizajnom a bez zložitejších nadstavieb. Rozsahovo ide spravidla o single-page web, prípadne s 1-3 podstránkami.
Komplexná webstránka s dizajnom a pokročilými funkcionalitami pripravenými na mieru, optimalizáciou a analytikou.
Internetový obchod navrhnutý a realizovaný na mieru s neobmedzenými možnosťami podľa požiadaviek klienta.
Zadefinujte, či bude váš nový obchod iba klasický e-shop, alebo preferujete komplexný portál, ktorého súčasťou bude okrem sekcií s produktami napríklad aj blog, či iné statické podstránky.
Máte záujem o jednoduchý, čistý a praktický dizajn, alebo skôr niečo kreatívnejšie a netradičnejšie? Prípadne, máte navrhnutý svoj vlastný dizajn, ktorý nám viete dodať vo vhodných formátoch (XD, Figma, Sketch, PSD, AI...)? Ak áno, váš dizajn premeníme na interaktívny kód.
Vypracovaný dizajn nám môžete dodať v ľubovoľnom formáte (XD, Sketch, Figma, PSD, AI...) a implementujeme ho na mieru.
Jednoduchší dizajn, skôr minimalistický, bez komplexnejších grafických prvkov pripravovaných na mieru.
Komplexný web dizajn so striktným ohľadom na vizuálnu identitu spoločnosti, ilustráciami, infografikami, animáciami, osobitným UX prístupom pre mobilné zariadenia.
Aké prvky by mala hlavička webu obsahovať? Okrem loga a menu navigácie môžeme do hlavičky pridať rôzne kontaktné informácie, či napríklad ikony sociálnych sietí.
Zadefinujte, ako by mala vyzerať päta webu (spodok každej podstránky). Môže ísť o jednoduchú lištu s copyrightom, či o komplexnejšiu pätu s textom, alebo dokonca s interaktívnymi prvkami (tlačidlo, certifikáty, formulár na odber newslettra a podobne).
Do spodnej lišty umiestnime len základné firemné/kontaktné informácie a copyright.
Pätička webu bude okrem spodnej lišty obsahovať aj dodatočné textové informácie, či rôzne dodatočné odkazy a sekundárnu navigáciu.
Okrem bežných prvkov môže ísť napríklad o zobrazeniu mapy priamo v päte, rýchleho kontaktného formulára, či formulára na odber noviniek (newsletter).
Na základe predpokladanej štruktúry a rozsahuje e-shopu nám skúste priblížiť, ako bude vyzerať hlavné navigačné menu. Bude to jednoduché menu, viacúrovňové menu, alebo hierarchicky rozdelené "mega-menu" (s obrázkami, kategóriami, stĺpcami a pod.)?
Položky v menu budú mať len jednu úroveň.
Položky v menu budú mať maximálne dve úrovne (zobrazené formou rozbaľovacieho menu).
Komplexná vnorená navigácia, obsahujúca rôzne štruktúry pripravené na mieru (vhodné pre väčšie weby, alebo e-shopy).
Koľko samostatných podstránok by mal web obsahovať? Pôjde o jednoduchú single-page stránku, alebo web so samostatnými podstránkami?
Web bude pozostávať len z jednej stránky, bez dodatočných obsahových podstránok.
Web bude pozostávať len z niekoľkých kľúčových podstránok (spravidla do 5).
Web bude pozostávať z väčšieho množstva samostatných podstránok (6 a viac),pripravených na mieru.
Pohyblivý slider, alebo carousel je ideálny spôsob, ako na úvodnej stránke zaujať návštevníkov ihneď po načítaní e-shopu. Môže zobrazovať napríklad prezentačné obrázky produktov, texty a rôzny iný obsah s CTA (call-to-action) prvkami na dokončenie konverzie.
Na hlavnej stránke (ani iných podstránkach) nebudeme implementovať žiadny interaktívny slider, či carousel.
Jednotlivé slajdy pozostávajú len z obrázkov s ľubovoľnou grafikou. Slider obsahuje navigáciu (šípky, bullety),ale neobsahuje interaktívne prvky ako dynamické tlačidlá, nadpisy a texty.
Slajdy môžu byť vyskladané z rôznych interaktívnych prvkov, tlačidiel, odkazov, textov, s obrázkovým, či animovaným pozadím (video).
Bude typ obsahu iba statický (spravovaný ručne),alebo požadujete aj vytváranie dynamického obsahu cez administráciu (napríklad pridávanie blogov, produktov, či galérií).
Všetky podstránky a obsah na webe budú statické - teda spravované manuálne správcom webu. Obsah bude možné editovať v prehľadnom systéme na správu obsahu.
Okrem statického obsahu bude web obsahovať aj systém na publikáciu blogov (článkov),s možnosťou ich kategorizácie.
Okrem statického obsahu a článkov bude web obsahovať aj možnosť publikácie viacerých typov dynamického obsahu (napríklad. praktické zverejňovanie galérií, pracovných pozícií, produktov, dokumentov a podobne).
Okrem samotného web dizajnu tvoria vizuál webu aj ostatné grafické prvky. Môže ísť o fotografie, či kreatívne ilustrácie a grafiky. Dajte nám vedieť, či nám tieto vizuály viete dodať, alebo sa o to postaráme my (cenový odhad je v prípade tejto otázky veľmi orientačný).
Grafické prvky, ilustrácie, či produktové fotografie budú dodané od vás (bez potreby dodatočnej postprodukcie) a pri tvorbe webu ich len implementujeme do dizajnu.
Postaráme sa o nafotenie a postprodukciu fotografií (cenová kalkulácia môže byť veľmi individuálna).
Postaráme sa o nafotenie a postprodukciu fotografií. Okrem toho spracujeme v rámci webu rôzne ilustrácie a grafické prvky, pripravené na mieru.
S množstvom produktov narastá aj potreba ich filtrovať. Dajte nám vedieť, či potrebujete iba jednoduché filtrovanie (napr. podľa kategórií),alebo komplexnejšie (napr. kategórie, farby, výrobcovia a podobne).
Na e-shope nepotrebujem filtrovanie produktov podľa parametrov.
Jednoduché filtrovanie produktov podľa ceny, kategórií a značiek.
Komplexné fazetové filtrovanie produktov podľa viacerých parametrov súčasne, napríklad podľa veľkosti, farby, ceny, značky, kategórie a iných parametrov.
Okrem filtra vieme spracovať aj vyhľadávanie. Môže ísť o jednoduchý fulltextový vyhľadávač produktov, alebo komplexný vyhľadávač, ktorý výsledky zobrazuje v reálnom čase, napríklad aj s obrázkovými miniatúrami.
Na e-shope nepotrebujem žiadny vyhľadávač.
Jednoduché fulltextové vyhľadávanie produktov pomocou textových fráz.
Dynamické vyhľadávanie produktov, ktoré počas písania hľadanej frázy v reálnom čase zobrazuje a filtruje výsledky vyhľadávania.
Okrem filtra vieme spracovať aj vyhľadávanie. Môže ísť o jednoduchý fulltextový vyhľadávač obsahu, alebo komplexný vyhľadávač, ktorý výsledky zobrazuje v reálnom čase, napríklad aj s obrázkovými miniatúrami.
S množstvom obsahu narastá aj potreba tento obsah filtrovať. Dajte nám vedieť, či potrebujete iba jednoduché filtrovanie (napr. podľa kategórií),alebo komplexnejšie (napr. kategórie, farby, výrobcovia a podobne).
Publikovaný obsah nebude príliš komplexný a nepotrebujem ho filtrovať.
Potrebujem len jednoduché filtrovanie obsahu podľa kategórií.
Komplexné fazetové filtrovanie obsahu podľa viacerých parametrov súčasne, napríklad podľa veľkosti, farby, ceny, značky, kategórie a podobne.
Podľa počtu produktov sa vieme pripraviť na prípadné časové zdržanie, či technologickú náročnosť a optimalizáciu. Koľko produktov v e-shope očakávate?
V prípade, že nám produktové fotografie nedodáte, pomôžeme vám s ich nafotením a postprodukciou pre účely e-shopu? Potrebujete prípadne okrem produktových fotografií aj prípravu rôznych grafík, či ilustracií na mieru?
Fotografie budú dodané klientom, alebo napríklad od dodávateľa.
Postaráme sa o nafotenie a postprodukciu produktových fotografií.
Postaráme sa o nafotenie a postprodukciu produktových fotografií. Okrem toho spracujeme v rámci e-shopu aj rôzne ilustrácie a grafické prvky, pripravené na mieru.
V prípade, že potrebujete, aby sa web zobrazoval vo viacerých jazykových mutáciách - nie je problém! Povedzte nám, v koľkých jazykoch by sa váš web mal zobrazovať.
Dajte nám vedieť, či vám stačí jednoduchý spôsob platby na dobierku, prípadne doplnený o platbu prevodom, alebo či potrebujete aj komplexnú a automatickú online platbu kartou.
Dôležitá je pre nás aj informácia o spôsoboch dopravy. Bude vám stačiť jednoduchá dobierka, prípadne doplnená o nejakú kuriérsku spoločnosť, alebo potrebujete e-shop integrovať s výdajným miestom (ako napr. Packeta)?
V ponuke e-shopu bude len možnosť osobného odberu.
Spôsob dopravy formou kuriérskej spoločnosti a pošty môže byť implementovaný manuálne, alebo formou rôznych typov exportu zásielok do systému dopravcu.
Okrem rôznych dopravcov je možné do e-shopu implementovať aj systémy výdajných boxov (napr. Packeta, DPD, AlzaBoxy a podobne).
Klienti často požadujú funkcionalitu registrácie a prihlasovania. Či už interne, ak ich web spravuje niekoľko rôznych správcov s rôznymi oprávneniami, alebo aj pre verejnosť, kde majú zaregistrovaní používatelia napr. rôzne výhody.
Účet pre správcu webu, určený na prihlásenie do administrácie redakčného systému na správu webu a obsahu..
Viacero administrátorských a editorských účtov na správu webu a obsahu, s možnosťou rôznych úrovní (oprávnení).
Okrem prístupu do administrácie pre správcov webu bude registrácia a prihlasovanie umožnené aj bežným návštevníkom/zákazníkom.
Budete v e-shope pracovať len s východzím cenníkom pre všetkých zákazníkov, alebo potrebujete implementovať aj špecifickú cenotvorbu? Môže ísť napríklad o množstevné zľavy, rôzne cenové hladiny, či individuálne partnerské cenníky.
V e-shope potrebujem len základný produktový cenník.
Zahrňuje napríklad množstevné zľavy, či na mieru generované zľavové kupóny.
Okrem množstevných zliav a kupónov zahrňuje aj viacero individuálnych cenníkov a partnerských cenníkov (pre konkrétnych zákazníkov, alebo skupiny zákazníkov),vhodné najmä pre B2B e-shopy.
V prípade, že sa o odosielanie faktúr nestará váš ERP systém, je vhodné aby ich generoval samotný e-shop. Je možné implementovať jednoduché faktúry so základnými informáciami, alebo zložité faktúry, obsahovo aj štruktúrne príspôsobené na mieru.
Faktúry budem generovať mimo e-shopu.
Automaticky generované a odosielané faktúry so základným dizajnom a obsahom (bez možnosti prispôsobenia požiadavkám klienta). Faktúry nebudú integrované so žiadnym systémom 3. strany.
E-shop prepojíme s vašim účtovným systémom a faktúry z tohto systému budeme automaticky posielať zákazníkom. Ak už viete, aký systém budete využívať - uveďte jeho názov.
ĎalejV prípade, že využívate nejaký ERP systém (Pohoda, OBERON, KROS...), je veľmi výhodné prepojiť ho s e-shopom. Či už formou manuálneho XML exportu/importu, alebo formou plne automatickej online komunikácie, kedy ušetríte stovky hodín práce.
Nepotrebujem prepojenie so žiadnym systémom 3. strany.
Implementujeme funkcie na manuálny export/import produktových dát a objednávok formou XML/CSV súborov, ktoré z väčšej časti urýchlia administratívne procesy.
Implementujeme plne automatické online prepojenie e-shopu s vašim ERP systémom, ktoré vás od zbytočnej administratívy odbremení úplne. Ak viete, aký systém potrebujete s e-shopom prepojiť, uveďte jeho názov.
ĎalejKontaktný formulár je jednoduchý spôsob pre zákazníka, ako vás môže kontaktovať. Využiť môžete klasický formulár so základnými textovými poľami, alebo komplexný formulár, ktorý môže obsahovať napr. možnosť vybrať dátum, či nahrať súbor ako prílohu.
Na webe nebude žiadny interaktívny formulár, pridáme len bežné kontaktné linky (s tel.č., alebo e-mailom).
Formulár bude obsahovať iba bežné textové polia a súhlas na spracovanie osobných údajov.
Okrem textových polí môže obsahovať napríklad systém na nahrávanie príloh, výber dátumu, rôzne voliteľné checkboxy, či dokonca podmienené zobrazovanie/skrývanie jednotlivých polí.
Svoje podnikanie môžete okrem adresy v textovej podobe zobraziť aj na interaktívnej mape. Priblížte nám, ako by ste ju na vašom webe chceli využívať.
Na webe nebudeme zobrazovať žiadnu mapu - jednotlivé adresy/lokality zobrazíme len formou textu, alebo externého odkazu.
Jednoduché vloženie mapy na váš web, bez možnosti komplexnejšieho nastavenia. Na mape bude zobrazený len jeden bod (miesto) so základnými informáciami.
Možnosť pokročilejšieho nastavenia cez Google Maps API (alebo inú službu),pridanie viacerých miest na mapu s dodatočnými informáciami a interaktívnymi prvkami.
V rámci optimalizácie webu rátame automaticky s odladením responzívneho zobrazenia, implementáciou SEO riešení a technické zastrešenie legislatívy GDPR (zber osobných údajov a cookies). Na výber však máte z vyšších balíčkov, zahrňujúcich najmä implementáciu služieb webovej analytiky pre zefektívnenie vášho podnikania.
Balík MINIMUM obsahuje kompletné odladenie responzivity, rýchlosti webu, GDPR a SEO.
Balík ADVANCED obsahuje navyše implementáciu základnej analytiky (Google Tag Manager so základnými značkami pre Google Analytics a Facebook Pixel).
Balík OPTIMUM obsahuje navyše definíciu a technickú implementáciu merania udalostí (eventov),cieľov a konverzií na webe, prípadne implementáciu ďalších analytických nástrojov (napr. Smartlook).
Predbežná cenová kalkulácia je:
Cenový odhad vášho webu je len orientačný. V prípade, že chcete vedieť cenu jednotlivých parametrov a zistiť tak, ako by sa rozpočet dal optimalizovať, zanechajte nám e-mail a odošleme vám podrobný rozpis cien pre jednotlivé položky.
Tešíme sa na spoluprácu!
Nezáväzná žiadosť o detailnejšiu cenovú ponuku:
Tento formulár vám bohužiaľ neposkytol odpovede.
Kontaktujte nás a spolu prispôsobíme balík služieb na mieru vašim požiadavkám!
Odoslať žiadosť o cenovú ponuku podľa vášho popisu:
Sme certifikovanou agentúrou:
Stále váhate ? Pozrite si naše portfólio.
+421 948 381 303 ppc@blueera.sk
*Ceny sú uvedené bez DPH