Koľko bude stáť vaša nová webstránka, alebo e-shop?

Ste o krok bližšie k vášmu novému webu, či e-shopu. Vyplňte tento krátky interaktívny dotazník a pozrite si predpokladanú cenu vášho projektu. Podrobný cenový rozpis si na záver môžete nechať preposlať aj priamo na váš e-mail, másledne s vami detaily projektu radi odkonzultujeme a pripravíme vám cenovú ponuku na mieru.

O aký typ webu máte záujem?

Pôjde o jednoduchý prezentačný štartovací web so základným dizajnom, komplexnú webstránku s dizajnom a funkciami pripravenými na mieru, alebo potrebujete internetový obchod?

Bude mať e-shop portálovú časť?

Zadefinujte, či bude váš nový obchod iba klasický e-shop, alebo preferujete komplexný portál, ktorého súčasťou bude okrem sekcií s produktami napríklad aj blog, či iné statické podstránky.

Komplexnosť web dizajnu?

Máte záujem o jednoduchý, čistý a praktický dizajn, alebo skôr niečo kreatívnejšie a netradičnejšie? Prípadne, máte navrhnutý svoj vlastný dizajn, ktorý nám viete dodať vo vhodných formátoch (XD, Figma, Sketch, PSD, AI...)? Ak áno, váš dizajn premeníme na interaktívny kód.

Ako bude vyzerať hlavička webu?

Aké prvky by mala hlavička webu obsahovať? Okrem loga a menu navigácie môžeme do hlavičky pridať rôzne kontaktné informácie, či napríklad ikony sociálnych sietí.

Ako bude vyzerať pätička webu?

Zadefinujte, ako by mala vyzerať päta webu (spodok každej podstránky). Môže ísť o jednoduchú lištu s copyrightom, či o komplexnejšiu pätu s textom, alebo dokonca s interaktívnymi prvkami (tlačidlo, certifikáty, formulár na odber newslettra a podobne).

Ako bude vyzerať hlavné menu?

Na základe predpokladanej štruktúry a rozsahuje e-shopu nám skúste priblížiť, ako bude vyzerať hlavné navigačné menu. Bude to jednoduché menu, viacúrovňové menu, alebo hierarchicky rozdelené "mega-menu" (s obrázkami, kategóriami, stĺpcami a pod.)?

Koľko podstránok potrebujete?

Koľko samostatných podstránok by mal web obsahovať? Pôjde o jednoduchú single-page stránku, alebo web so samostatnými podstránkami?

Interaktívny slider/carousel?

Pohyblivý slider, alebo carousel je ideálny spôsob, ako na úvodnej stránke zaujať návštevníkov ihneď po načítaní e-shopu. Môže zobrazovať napríklad prezentačné obrázky produktov, texty a rôzny iný obsah s CTA (call-to-action) prvkami na dokončenie konverzie.

Typ obsahu na webe

Bude typ obsahu iba statický (spravovaný ručne),alebo požadujete aj vytváranie dynamického obsahu cez administráciu (napríklad pridávanie blogov, produktov, či galérií).

Grafické prvky na webe

Okrem samotného web dizajnu tvoria vizuál webu aj ostatné grafické prvky. Môže ísť o fotografie, či kreatívne ilustrácie a grafiky. Dajte nám vedieť, či nám tieto vizuály viete dodať, alebo sa o to postaráme my (cenový odhad je v prípade tejto otázky veľmi orientačný).

Potrebujete filtrovanie produktov?

S množstvom produktov narastá aj potreba ich filtrovať. Dajte nám vedieť, či potrebujete iba jednoduché filtrovanie (napr. podľa kategórií),alebo komplexnejšie (napr. kategórie, farby, výrobcovia a podobne).

Potrebujete vyhľadávanie produktov?

Okrem filtra vieme spracovať aj vyhľadávanie. Môže ísť o jednoduchý fulltextový vyhľadávač produktov, alebo komplexný vyhľadávač, ktorý výsledky zobrazuje v reálnom čase, napríklad aj s obrázkovými miniatúrami.

Potrebujete vyhľadávanie obsahu?

Okrem filtra vieme spracovať aj vyhľadávanie. Môže ísť o jednoduchý fulltextový vyhľadávač obsahu, alebo komplexný vyhľadávač, ktorý výsledky zobrazuje v reálnom čase, napríklad aj s obrázkovými miniatúrami.

Potrebujete filtrovanie obsahu?

S množstvom obsahu narastá aj potreba tento obsah filtrovať. Dajte nám vedieť, či potrebujete iba jednoduché filtrovanie (napr. podľa kategórií),alebo komplexnejšie (napr. kategórie, farby, výrobcovia a podobne).

Počet produktov v e-shope?

Podľa počtu produktov sa vieme pripraviť na prípadné časové zdržanie, či technologickú náročnosť a optimalizáciu. Koľko produktov v e-shope očakávate?

Produktové fotografie?

V prípade, že nám produktové fotografie nedodáte, pomôžeme vám s ich nafotením a postprodukciou pre účely e-shopu? Potrebujete prípadne okrem produktových fotografií aj prípravu rôznych grafík, či ilustracií na mieru?

Bude mať web viac jazykov?

V prípade, že potrebujete, aby sa web zobrazoval vo viacerých jazykových mutáciách - nie je problém! Povedzte nám, v koľkých jazykoch by sa váš web mal zobrazovať.

Aké budú platobné metódy?

Dajte nám vedieť, či vám stačí jednoduchý spôsob platby na dobierku, prípadne doplnený o platbu prevodom, alebo či potrebujete aj komplexnú a automatickú online platbu kartou.

Aké budú spôsoby dopravy?

Dôležitá je pre nás aj informácia o spôsoboch dopravy. Bude vám stačiť jednoduchá dobierka, prípadne doplnená o nejakú kuriérsku spoločnosť, alebo potrebujete e-shop integrovať s výdajným miestom (ako napr. Packeta)?

Aké budú úrovne registrácie?

Klienti často požadujú funkcionalitu registrácie a prihlasovania. Či už interne, ak ich web spravuje niekoľko rôznych správcov s rôznymi oprávneniami, alebo aj pre verejnosť, kde majú zaregistrovaní používatelia napr. rôzne výhody.

Potrebujete špecifické nastavenie cenotvorby?

Budete v e-shope pracovať len s východzím cenníkom pre všetkých zákazníkov, alebo potrebujete implementovať aj špecifickú cenotvorbu? Môže ísť napríklad o množstevné zľavy, rôzne cenové hladiny, či individuálne partnerské cenníky.

Budú generované PDF faktúry?

V prípade, že sa o odosielanie faktúr nestará váš ERP systém, je vhodné aby ich generoval samotný e-shop. Je možné implementovať jednoduché faktúry so základnými informáciami, alebo zložité faktúry, obsahovo aj štruktúrne príspôsobené na mieru.

Bude e-shop napojený na nejaký ERP systém?

V prípade, že využívate nejaký ERP systém (Pohoda, OBERON, KROS...), je veľmi výhodné prepojiť ho s e-shopom. Či už formou manuálneho XML exportu/importu, alebo formou plne automatickej online komunikácie, kedy ušetríte stovky hodín práce.

Kontaktný formulár

Kontaktný formulár je jednoduchý spôsob pre zákazníka, ako vás môže kontaktovať. Využiť môžete klasický formulár so základnými textovými poľami, alebo komplexný formulár, ktorý môže obsahovať napr. možnosť vybrať dátum, či nahrať súbor ako prílohu.

Interaktívna mapa

Svoje podnikanie môžete okrem adresy v textovej podobe zobraziť aj na interaktívnej mape. Priblížte nám, ako by ste ju na vašom webe chceli využívať.

Dodatočná optimalizácia a analytika

V rámci optimalizácie webu rátame automaticky s odladením responzívneho zobrazenia, implementáciou SEO riešení a technické zastrešenie legislatívy GDPR (zber osobných údajov a cookies). Na výber však máte z vyšších balíčkov, zahrňujúcich najmä implementáciu služieb webovej analytiky pre zefektívnenie vášho podnikania.

Hotovo!

Predbežná cenová kalkulácia je:

0 / mesiac
0 / jednorazovo

Cenový odhad vášho webu je len orientačný. V prípade, že chcete vedieť cenu jednotlivých parametrov a zistiť tak, ako by sa rozpočet dal optimalizovať, zanechajte nám e-mail a odošleme vám podrobný rozpis cien pre jednotlivé položky.

Tešíme sa na spoluprácu!

Nezáväzná žiadosť o detailnejšiu cenovú ponuku:

Tento formulár vám bohužiaľ neposkytol odpovede.

Kontaktujte nás a spolu prispôsobíme balík služieb na mieru vašim požiadavkám!

Odoslať žiadosť o cenovú ponuku podľa vášho popisu:

Sme certifikovanou agentúrou:

MergadoGoogle PartnerBlueWinstonKaufland Global Marketplace

Stále váhate ? Pozrite si naše portfólio.

+421 948 381 303 ppc@blueera.sk

*Ceny sú uvedené bez DPH